Jak szybko otrzymam kupiony rower?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności.
W przypadku przedpłaty czekamy na zaksięgowanie pieniędzy na naszym koncie max. do 7 dni roboczych. Jeśli decydujesz się zapłacić kurierowi przy odbiorze, to towar jest wysyłany jeszcze w dniu przyjęcia zamówienia.

Najczęściej rower wysylamy w pierwszym lub drugim dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

Uwaga!
W miesiącach ścisłego sezonu tj. marzec-lipiec czas przygotowania i wysłania paczki może wydłużyć się nawet do 5 dni roboczych. W każdej chwili możesz zadzwonić tel. 530 692 597, lub napisać maila kontakt@conceptbike.pl i dowiedzieć się na jakim etapie jest Twoje paczka.
Dodatkowo przez system naszego sklepu będziemy informować Ciebie co się dzieje w danym momencie z twoim zamówieniem.

Jakie są dostępne formy płatności w sklepie internetowym?

Dostępne są cztery formy płatności:

- przelewem bankowym
- płatność gotówką przy odbiorze
- kartami płatniczymi za pomocą PayU
- płatność ratalna za pomocą systemu eRaty

Jak mogę odebrać zakupiony rower?

Oferujemy dwie formy odbioru rowerów

Przesyłka kurierska
Przesyłka kurierska to gwarancja bezpieczeństwa. Każda paczka posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie firmy kurier.
Ponadto przesyłki kurierskie ubezpieczone są na pełną wartość, a czas oczekiwania wynosi najczęściej od 24 do 48h liczone od momentu wysłania.

Odbiór osobisty
Firma CONCEPT BIKE umożliwia także odbiór osobisty oraz zakupy oferty prezentowanej na stronie outlet-rowerowy.com.pl bezpośrednio w lokalu firmy, pod adresem:

CONCEPT BIKE ANDRZEJ PIASECKI
05-110 JABŁONNA
MODLIŃSKA 18A

Zanim zdecydujesz się na odbiór osobisty:
1) Upewnij się, czy dany towar jest aktualnie dostępny na magazynie. Firma CONCEPT BIKE nie gwarantuje dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym outlet-rowerowy.com.pl w siedzibie sklepu i firmy. Skontaktuj się z nami wcześniej – wystarczy, że zadzwonisz pod numer 22 732 18 88/ 530 692 597 i powiesz naszemu konsultantowi, co Cię interesuje!
2) W celu dokonania rezerwacji towarów należy wybrane produkty dodać do koszyka zamówień, a z listy rozwijanej, dotyczącej rodzaju dostawy, wybrać „Odbiór osobisty”. Tak zarezerwowane produkty odbierzesz bezpośrednio w siedzibie sklepu stacjonarnego.

Przydatne informacje:
W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj do godziny 15:00. Jeśli w tych godzinach przebywasz w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.
UWAGA! Podanie błędnych danych dotyczących adresu wysyłki, numeru telefonu, a tym samym nieodebranie towaru i jego zwrot przez firmę kurierską do Świat Suplementów nie zwalnia Kupującego od konieczności uiszczenia opłaty za wysyłkę towarów oraz jego zwrot. Należność zostaje naliczona według stawek podanych poniżej:

Przesyłki krajowe:
1. Zakupiony towar dostarcza firma kurierska K-EX. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
2. Przesyłki dostarczane są w ciągu 24h od daty nadania (oprócz sobót i niedziel).
3. Przesyłka kurierska towaru w stałej cenie – 10 zł
4. Przesyłka kurierska towaru przecenionego/outletowego/oferty dnia - 19,90zł
5. Przesyłka kurierska pobraniowa – 25 zł

Czy rowery są na gwarancji?

Produkty oferowane w naszych sklepach są oryginalne, zakupione u autoryzowanych dystrybutorów lub producentów i jako takie podlegają gwarancji producenta. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji. 
Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).


Kiedy mogę reklamować zakupiony rower?

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.

Uwaga !
Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjne.

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony rower?

Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Ile czasu mam na zwrot/wymianę towaru?
Podstawowe warunki zwrotu/ wymiany towaru:
- 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru
- dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- brak widocznych śladów użytkowania
- zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu/ wymiany towaru.

Zwrot towaru w 3 krokach

1. Wypełnij "Formularz zwrotu/wymiany towaru lub reklamacji". Formularz znajduje się standardowo w załączniku do maila z potwierdzeniem wysłania towaru. W formularzu zaznacz opcję "zwrot towaru" i podaj numer konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze za towar (wyłączając koszty przesyłki). Informacje te możesz też spisać w odręcznej notatce na kartce.  Wypełniony formularz lub notatkę włóż do paczki ze zwracanym towarem.

2. W ciągu 14 kalendarzowych od daty otrzymania towaru odeślij towar do sklepu. Wysyłka musi być opłacona z góry i wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.Dołącz do paczki dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) – warunek konieczny - oraz formularz zwrotu towaru.Jeżeli do danego towaru był przypisany „gratis”, odeślij go wraz z towarem.  Towar musi być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany i wysłany na adres sklepu stacjonarnego:

CONCEPT BIKE ANDRZEJ PIASECKI
05-110 JABŁONNA, ul. MODLIŃSKA 18A

3. Pieniądze za zakupiony towar zostaną przelane na podany w formularzu numer konta bezpośrednio po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrotnej.

Z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
Powyższe warunki zwrotu/ wymiany towaru są zgodne z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).


Producenci

Promocje

Dostawcy